Good Contents Are Everywhere, But Here, We Deliver The Best of The Best.Please Hold on!
Your address will show here +12 34 56 78

ویدئو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ امروزه به یکی از ابزارهایی برای جذب کاربران و افزایش رتبه وب سایت تبدیل شده است. در واقع کاربران ترجیح می دهند به جای اینکه متن های طولانی را مورد
 مطالعه قرار دهند، فیلم های آموزشی کوتاه مدت آن را تماشا کنند. برای همین است که اکثر مالکان و متخصصان سئو، استراتژی تولید محتوا را به سمت ویدئو مارکتینگ برده اند تا بتوانند کاربران جدیدی 
را برای سایت خود جذب نمایند.
افزایش آگاهی و اطلاع در خصوص برند
افزایش ترافیک سایت
افزایش آموزش کاربران و مشتریان
افزایش درآمد فروش
مشتریان شما ویدئو را بیشتر تماشا می کنند

تحقیقات ثابت کرده است که مشتریان به ویدئو بیشتر از متن یا عکس توجه می کنند و آن را مشاهده میکنند یک سوم خریدارها، خرید های خود را بعد از مشاهده ویدئو انجام می دهند.92% تبلیغات محصولات و فروش b2b با استفاده از ویدئو آنلاین است.

ویدئو مارکتینگ را می توان در میان کاربران موبایلی استفاده کرد

تعداد افرادی که ویدئو ها را با استفاده از موبایل مشاهده می کنند، رو به افزایش است. جالب است بدانید که 88 درصد ویدئوهایی که زمان آن ها زیر 30 ثانیه است، در موبایل ها مشاهده می شود. مخصوصا اگر اینکه در طراحی ویدئو از حالت رسپانسیو استفاده شده است.

تحلیل و بررسی آن راحت تر است

سایت های قابلیت اشتراک ویدئو درآن وجود دارد، به شما ابزارهای تحلیلی زیادی در خصوص ویدئوهایی که شما قرار داده اید، ارائه می دهد. این تحلیل شامل تعداد بازدیدها، شبکه های به اشتراک گذاری شده، تعداد لایک ها و غیره است که اطلاعات خوبی از میزان پیشرفت ویدئو مارکتینگ به شما می دهد.

تبلیغات ویدئویی باعث فروش سریع تر محصول می شود

بزرگترین وب سایت های فروش آنلاین دنیا مانند آمازون و ای بی، بیان کرده اند که با افزودن ویدئو مارکتینگ به محصولاتشان، نرخ فروش آن ها 35 درصد افزایش پیدا کرده است.

یک ویدئو می تواند در یک زمان کوتاه اطلاعات بسیاری را در اختیار کاربران قرار دهد

با استفاده از ویدئو مارکتینگ، مطالب زیادی نبست به عکس و تصویر و درزمان کوتاه تری را بیان کنید. برای خواندن یک متن معمولی حداقل 10 دقیقه و برای یک عکس حداقل دو دقیقه زمان لازم است، ولی همان مطلب را می توان در عرض 30 ثانیه با ویدئو به کاربران بیان کرد.

موتورهای جستجو برای ویدئو ها ارزش قائل هستند

موتورهای جستجو امروزه بیشتر از گذشته به ویدئو مارکتینگ اهمیت می دهند. در بخش جستجوی ویدئو در موتورهای جستجو مانند عکس، بهترین ویدئو براساس رتبه بندی خاصی نمایش داده می شوند. به اشتراک گذاشته شدن ویدئو ها در شبکه های اجتماعی و قراردادن آن ها در بلاگ از مهمترین عواملی افزایش رتبه یک ویدئو می شوند و همچنین می توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند.

 

امروزه استفاده از ویدئوها به جای تصاویر ایستا و خسته کننده در هر کسب و کاری ، به یک سیاست مهم برای جذب کاربران تبدیل شده است. موشنز با بوجود آوردن چنین فرصتی، امکان ارائه ی ویدئوهای جذاب برای تبلیغات را نه تنها در سایتها، بلکه در شبکه های اجتماعی، همایش ها و همینطور شبکه های تلویزیونی به خوبی ایجاد نموده است.