Good Contents Are Everywhere, But Here, We Deliver The Best of The Best.Please Hold on!
Your address will show here +12 34 56 78
چرا شما به سئوسازی نیاز دارید؟

93 درصد افرادی که به دنبال محصول یا خدمات هستند، آن را در موتورهای جستجو بررسی می کنند. اگر شما کسب و کار خود را آنلاین نکرده اید، بخشی بزرگی از بازار امروزی را از دست داده اید.ساخت یک وب سایت در حال حاضر تنها بخشی از استراتژی موفقیت در کسب و کار آنلاین هست. سایت شما باید در رتبه بندی موتورهای جستجو، موقعیت خوبی داشته باشد. بهبود و وصعود در رتبه بندی جستجو ملزم به رعایت اصول بهینه سازی و داشتن استراتژی می باشد.با نزدیک به یک میلیون سایت فعال در ایران، رقابت برای رتبه بندی جستجو سخت تر شده است. در حالی که رسیدن به رتبه های اول، می تواند یک چالش بزرگ باشد. باید در نظر داشته باشیم در بیش از 75 درصد جستجوها، هیچ وقت کاربران به صفحه دوم نتیجه ها نمی روند.بهینه سازی و سئوسازی، نقش اساسی در داشتن یک وب سایت با موقعیت عالی در رتبه های گوگل ایفا می کند.

استراتژی های بهینه سازی سایت برای موتور جستجو

  • بهبود ساختار سایت 
  • استراتژی کلمات کلیدی 
  • استراتژی URL 
  • بهینه سازی کد 
  • پردازش کردن متن 
  • بهینه سازی لینک های ورودی 
  • استراتژی نام دامنه و هاست

آنالیز تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت 
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت 
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt 
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

بهینه سازی موتور جستجو جهت افزایش بهبود رویت وب سایت

 محققین عواملی که در افزایش رتبه سایت تاثیر دارند را به 3 سه بخش تقسیم بندی می کنند:
شرکت های دارنده موتور جستجو: جستجوکنندگان در صفحات موتورهای جستجو یک پرس و جو را اجرا می کنند سپس نتیجه آن در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده می شود.
وب مسترها و شرکت های بهینه سازی موتور جستجو: شرکت هایی که با استفاده از یکسری ابزار و مهارت ها تلاش می کنند رتبه وب سایت ها را در صفحه نتایج موتور جستجو افزایش دهند
جستجو کنندگان در موتورهای جستجو: افرادی هستند که در موتورهای جستجو بدنبال یافتن اطلاعات مورد نظرشان هستند.
محققین معتقد هستند افرادی که فعالیت بهینه سازی را انجام می دهند می بایست از آخرین تغییرات الگوریتم ها ی موتورهای جستجو مطلع باشند و عواملی که باعث می شود ترافیک سایت افزایش پیدا نماید را بخوبی بشناسند و همچنین از کلماتی که کاربران نهایی بدنبال آن می گردند نیز آگاهی داشته باشند و بعبارتی دیگر می بایست اطلاعات خود را در سه دسته بندی بالا همیشه بروز نگه دارند.

تکنیک های انالیز فنی

  • افزایش لینک های خارجی 
  • تغییر اسم فایل ها 
  • لینک یک طرفه 
  • کلمات کلیدی 
  • استفاده از Meta Tag 
  • استفاده صحیح از عنوان 
  • استفاده از robots.txt 
  • بهینه سازی محتوا