بازایابی دیجیتال, تکنولوژی, شبکه های اجتماعی

چگونه یک بیوگرافی حرفه‌ای برای اینستاگرام بنویسیم؟

نگاه اول و آن چند ثانیه تاثیر ویژه و مهمی بر روی دیگران می‌گذارد. خواه این نگاه در ملاقات حضوری باشد خواه در دیدار از حساب‌های کاربری اینستاگرام و توییتر. شما دقیقا ۷ ثانیه فرصت دارید تا هنگام ملاقات با فردی برای اولین بار، تاثیر و حس خوبی بر روی آن‌ها داشته باشید. 
مطالعات نشان می‌دهد که کمتر از دو دهم ثانیه فرصت دارید تا بتوانید به وسیله‌ی برندتان تاثیر خوبی را بر روی یک کاربر آنلاین داشته باشید. 

نام
حتما اسم خود را ساده (بدون کاراکترهای عجیب) بنویسید. راه‌های زیادی وجود دارد تا پروفایل خود را حرفه‌ای درست کنید و مخاطب خود را جذب کنید.
مهارت ها
اگر مهارت و تفریح خاصی دارید ، در کنار حرفه‌ی خود آن را در بیوگرافی خود بینویسید. این گونه به کاربران کمک می‌کنید تا شما را از طریق بیوگرافی‌تان شما را بیشتر بشناسند. هرچند باید دقت کنید کلیدی‌ترین مهارت‌های خود را بنویسید. در کنار نام این مهارت‌ها می‌توانید از ایموجی‌ها هم برای جلب توجه بیشتر استفاده کنید.
کلمات کلیدی
شاید استفاده از کلمات کلیدی جستجوی شما را در اینستاگرام بهبود نبخشد، اما به کاربران شما کمک می‌کند تا از طریق این کلمات شما را بشناسند
لینک وب سایت
لینک وب‌سایت، وبلاگ و یا هر رسانه‌ی دیجیتالی دیگری که دارید را در بیوگرافی‌تان بنویسید تا کاربران بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.
شما در قسمت بیوگرافی فضایی دارید که باید به نحو احسن از آن استفاده کنید. پس با گذاشتن لینک وبلاگ جدید‌تان، حساب‌های شبکه‌های اجتماعی‌تان و یا لینک پادکست و هشتگ‌های کمپینی‌تان به کاربران خود کمک کنید تا با شما ارتباط برقرار کنند.
بیشتر خلاق باشید
بیوگرافی‌تان علاوه بر اینکه می‌تواند نشان دهنده‌ی کسب وکار و شخصیت‌تان باشد و می‌توانید در درست کردن خلاقیت به خرج دهید. از فاصله، ایموجی، کاراکترهای خاص و هشتگ‌ها استفاده کنید. یک بیوگرافی خوب در اینستاگرام می‌تواند شرایطی را برای شما ایجاد کند تا با کاربرات ارتباط برقرار کنید و یک شخصیت آنلاین درست کنید.