بازایابی دیجیتال, تکنولوژی

وظایف کارشناس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

وظایف کارشناس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دوستانی که به کسب و کارهای اینترنتی و فضاهای استارتاپی علاقه مند هستند با واژه ی دیجیتال مارکتینگ به شدت سر و کار دارند .  دیجیتال مارکتینگ  بحث داغ فضاهای استارتاپی این دوره می باشد  . دیجیتال مارکتینگ در کشور  ما بسیار نوپا می باشد به طوری که افراد خبره در این زمینه بسیار کم هستند .
شرکت هایی که به دنبال کارشناس  دیجیتال مارکتینگ هستند در تشخیص اینکه چه انتظاراتی از شخص دارند  دچار سردرگمی می شوند و به عبارتی نمیدانند از کارشناس خود چه چیزی بخواهند . 

دیجیتال مارکتینگ یک جعبه ای است که موارد  SEO,SEM,Social media , email marketing, content marketing, online advertising , steratgy را در خود دارد . معمولا کسی که به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکند با تمام این مهارتها آشناست و در یکی از همه بهتر است. مثل کسی که مدیریت میداند و در یک مهارت مثل مذاکره  یا  استراتژی یا بازاریابی یا برندینگ تبحر بیشتری دارد.

وظایف کارشناس دیجیتال مارکتینگ

یکی ازکارهای مهم کارشناس ، توسعه و مدیریت کمپین های تبلیغاتی است . کارشناس باید با خلاقیت خودش و با کمک تیم خود کمپین‌های تبلیغاتی متنوعی را ایجاد کرده و توسعه دهد و آنها را مدیریت کند .