شبکه های اجتماعی
استراتژی استفاده از هشتگ در اینستاگرام
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷ - شبکه های اجتماعی
استراتژی استفاده از هشتگ در اینستاگرام
هشتگ ها در شبکه های اجتماعی کاربرد بسزایی دارند که از این بین دو کاربرد مشخص و مهم هستند که درصورت به کارگیری این دو مورد نیاز به مابقی نمی باشد .هشتگ پیش از هر چیزی به بازدید کننده عکس شما توضیح می دهد که شما به چه هدف و انگیزه ای مطلب خود را منتشر کرده اید . کاربرد دوم کمک به اینستاگرام است تا محتوای پست شما را تشخیص دهد . این مسئله هم در پیشنهاد دادن پست در قسمت اکسپلور مهم است و هم باعث میشود کسانی که هشتگ مورد نظرتان را جستجو میکنند، پست شما را ببینند .
از هشتگ زیاد استفاده نکنید
از هشتگ به صورت افراطی استفاده نکنید . استفاده ی افراطی حس کاربران به نوشته را مختل می کند و خواندن متن را برای خوانندگان دشوار مینماید . ایراد دیگر آن است که نشان می دهد شما به صورت تهاجمی در تلاش برای توسعه صفحه خود هستید که برای برند یک فرد و یا یک سازمان چندان مطلوب نمیباشد . سومین مشکل نیز این است که ممکن است اینستاگرام پست های شما را اسپم در نظر بگیرد و صفحه شما را اسپم کند .
همه هشتگ ها را در کپشن قرار ندهید
استراتژی هشتگ داشته باشید
از هر کلمهای به عنوان هشتگ استفاده نکنید.
هشتگ برند روی تمام پستهای شما ثبت میشود و برند شخصی شما یا کسب و کار شماست.
هشتگ کمپین در مدتهای کوتاه و مشخص، به خاطر یک مسابقه یا رویداد طراحی و پیشنهاد و استفاده میشوند. گاهی اوقات به این نوع هشتگ، هشتگِ پروژه میگویند. چون کاربرد آن در زمان مشخصی شروع میشود و پس از مهلت معینی هم به پایان میرسد.
هشتگ توضیح با هدف طبقهبندی موضوعی یا انتقال بار احساسی مورد استفاده قرار میگیرد.